Ekonomi

Erzincan Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren fabrikalar ziyaret edildi

AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, AK Parti Milletvekili Adayı Mehmet Cavit Şireci, Merkez İlçe Başkanı Hakan Ördek, Gençlik Kolları İl Başkanı Mehmet Yılmaz, İl Kurucu Başkanı Yüksel Çakır ve partililer, Erzincan Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren fabrikaları ve çalışanlarını ziyaret etti.

Yatırımların devam ettiği Erzincan Organize Sanayi Bölgesi’nde toplam fabrika sayısı 76, faal olarak çalışan fabrika sayısı 62, üretimde olan fabrika sayısı 14, istihdam sayısı ise 2 bin 606 kişi. İstihdam sayısının 2023 yılına kadar 4000’e çıkması hedeflenmektedir.

Ziyarette bir konuşma yapan AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, “Erzincan Organize Sanayi Bölgesi her geçen gün büyümeye devam ediyor. İstihdamı artırmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Buraya yatırım yapanlara teşekkür ediyoruz. Tekstilcilerimiz sevindi. Organize Sanayi En büyük pratik takviye 6. Bölge Teşvik sistemini onaylama kararını alan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a, Valimize, OSB yönetimine ve başta Başbakanımız Binali olmak üzere yatırım yapan herkese teşekkür ederiz. Yıldırım emeklerinden dolayı Çalışanlarımıza aş, iş ve ekmek buldukları için teşekkür ediyorum.Gerçekten Erzincan çalışkandır, çalışanları çalışkandır, üretendir ve bundan sonra daha da üretecektir.Herkese teşekkür eder saygılar sunarım. .” Ziyaretlerine devam eden heyet, Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren et ve süt işletmesi tavuk kombinasyonunu ziyaret etti. Çalışanlarla bir araya gelen AK Parti heyeti, sorunları ve talepleri dinleyerek, çözülmesi gereken ne varsa yapılacağını ifade etti. Burada bir konuşma yapan AK Parti Milletvekili Adayı Mehmet Cavit Kriptoci, “14 Mayıs’ta seçim var, seçim gezileri kapsamında sözleşmeli ve taşeron çalışan arkadaşlarımızın sorunlarını dinlemeye geldik. Bundan sonraki süreçte bu sorunları çözmeye çalışın. Bu karşılama için yönetime ve maaşlı çalışanlara teşekkür ederim. Teşekkürler” dedi.

AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, “Türkiye’nin en çok üreten ve ülkemize fayda sağlayan tavuk kombi fabrikası burası. Bu üretimi sağlayan sizlersiniz. Katkılarınız için hepinize teşekkür ediyorum. Erzincan artık kümes hayvancılığının başkenti” dedi. .Bu fabrikayı büyütmek ve geliştirmek için var gücümüzle çalışıyoruz.Değerli kardeşlerim 14 Mayıs’ta genel seçim yapılacak.Biz de Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı yeniden Cumhurbaşkanı yapmak istiyoruz.Bunun için mücadele ediyoruz.Aynı zamanda, iki milletvekilimizi ilimizden çıkarmak istiyoruz.Erzincan’da sadece tavukçuluk veya organize sanayide değil, tarım ve hayvancılıkta da kalkındırıcı projeler yapıyoruz, sulama projelerine devam ediyoruz.Şu anda Ballı Barajı yapılıyor, pompalar yapılıyor. Mertek regülatörü yenileniyor Erzincan’ın her yerinde su istiyoruz biz geliştiriyoruz o yüzden Erzincan’da hasta olan varsa tedavi olacaksa Erzincan’da tedavi ettirelim diyoruz. . Bunun için savaşıyoruz. Üniversitemizi geliştiriyoruz, Ergan Dağı’na otel yapılıyor, temeli atıldı, çalışmalara başlandı. Güzel bir otel yapmak ve Ergan Dağı’nı geliştirmek istiyoruz. 2 gün önce Sivas’a hızlı tren geldi, hızlı trenle seyahat etmek gerçekten çok güzel, çok rahat. Erzincan’a da gelsin istiyoruz. İnşallah bir an önce hızlı tren Erzincan’a gelecek. Tüm bu projelerin hayata geçmesi ve devam etmesi için Cumhurbaşkanımıza destek olmanız ve bizi iki milletvekili olarak Ankara’ya göndermeniz özel ricamızdır.” dedi.